niedziela, 10 sierpnia 2014

Czemu nie ma postów???

Już tłumaczymy.Mówiłam wam,że posty będą regularnie,ew. po prostu będą,ale pojawiło się kilka naszych problemów.Po pierwsze zabrałam aparat,niestety bez kabla do komputera i ładowarki xD.Tutejszy komputera nie ma bluetooth'a więc zdjęć nie mogę przegrać nawet z telefonu.Nie ma też Wi-Fi więc opcja z telefonem znowu odpada (choć za rok ma się pojawić).Więc dzisiejszy post może wam w miarę opowie co u nas przez te wakacje się zmieniło:
-kupiliśmy cały tor do Agility z Biedronki i jeszcze na pewno coś dokupimy
-Nie mamy nowych komend uczymy się tych które przed wakacjami zaczęliśmy (skok na plecy i nogę,akuku choć nie wiem czy ona tak się nazywa ;P,)
-Wciąż uczę Boryska komendy Do mnie,lecz efektów nie ma wogóle.Borys mnie olewa i mogę go tak wołać kucając z parówką i NIC!!!
-Zmieniliśmy karmę z Puriny Dog Chow na....Taste Of The Wild,my mamy tę rybną wersję (tak na początek) z zooplusa i psiak się nią zajada ;)))

I to chyba tyle więc tak jak mówiłam zdjęcia uzupełnię po wakacjach.Więc to tyle Pa Pa ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz