piątek, 15 sierpnia 2014

HAUL Zakupowy




Cześć! Dzisiejszym postem będzie haul.Troszkę rzeczy się nazbierało i pora je pokazać ;P



Chyba nie pokazywałam wam jeszcze mojego przed wakacyjnego zakupu?Pisałam wam kiedyś,że mi się podoba a tu proszę!Taka niespodzianka na spóźniony dzień dziecka :P (po części od rodziców)
  •  Furkidz Comfort 24zł (bez przesyłki)


Według Borysa i mnie to róż jest kolorem NIE tylko dla suczek.Przecież to tylko kolor ;)

Smycz firmy Dino czarna 2.40m (chyba :D) smycz jest super wytrzymała i ma uniwersalny kolor
  • Smycz Dino 17zł
 
Smakołyki Lolo Pets Classic.Stosujemy je na spacerkach przy nauce przywoływania.Dostaliśmy je od KLIK ,gdyż jej pies tego nie lubi 
Smakołyki Activ Pet Psie Przekąski.Typowe treserki doskonałe do nauki komend 
  •  Activ Pet Psie Przekąski 9.99zł za 500 gramowe wiaderko
Activ Pet Pasztet z Kurczakiem i Wątróbką.Mokre karmy staram się mieć zawsze.Mój Borys bardzo ją lubi i od nie dawna zaczęła być ona naszą ulubioną.Szkoda,że są tylko dwa smaki ;(( (WIEM JAKA TO JAKOŚĆ,ale mojemu psu zwyczajnie nic się po niej nie dzieje!!)
  •  Activ Pet Pasztet z Kurczakiem i Wątróbką 2.29zł
I to już wszystko z moich zakupów.Zapraszam was na blog KLIK.Prawie zapomniałam wam napisać,że w niedziele wyjeżdżam na obóz konny,a wracam w piątek naj później.Nie zabieram Borysa,ale zdjęć koni po robię,a potem wam wrzucę.To PaPa (jutro pojawi się ostatni post z recenzją czekolady Trixie :) )


 

7 komentarzy:

  1. Czarna smycz!!! Myślałam, że ty masz chrapkę na róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa też będzie...na święta ;P,no i muszę mieć jakąś uniwersalną ^^

      Usuń
  2. Fajny haul. Obróżka jest prześliczna ^^ Smycz też wygląda fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dziś jestem waszą fanką! Super blog... Szkoda że nie tak dobry jak mój http://ilovedogs191.blogspot.com/?m=1 może sami się przekonacie? Zapraszam może to coś zmieni?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA :)
    http://saracollak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam sprawdzić skład activpeta, 5% kurczaka reszta to stara ryba.

    OdpowiedzUsuń