poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Jak urozmaicić psu karmę? cz.1

Cześć!To znowu my,dzisiaj z nową serią pt:"Jak urozmaicić psu karmę?".
Jest to nasz pierwszy sposób i chyba najbardziej znany,mianowicie Łączenie karmy z 'czymś'.Wiem,że chyba WSZYSCY to znają,lecz ja postanowiłam,że też takie coś zrobię.
Ostatnia WAŻNA iformacja.W sposobie pokazuję mokrą karmę Pedigree proszę NIE HEJTOWAĆ!! ponieważ Borysek bardzo ją lubi,i nic mu po niej nie jest.Ja wiem,że NIE jest najlepszej jakości,ale mój pies ją świetnie wcina,a tak poza tym to on na co dzień je TOTW(którego na dowód zdjęcie zamieszczam niżej),więc wiem,że nic mu nie będzie od Pedigree (wiem bo już nie jeden raz ją stosuję!).Więc uprzejmie proszę o nie wcinanie się i komentowanie co je mój pies.
Ok teraz przechodzimy do sposobu.Potrzebujemy:

Karmy,ja mam TOTW (ten różowy spinacz ;P)

Miski,ja posiadam podwójną choć nie ma to znaczenia
Karma mokra,bądź serek,szyneczka,pasztecik itd.
Wybrałam Indyka i marchewkę
Zaczynamy od otworzenia saszetki xD
W środeczku ;D (choć to oczywiste)
Wsypujemy karmę do miski
Następnie zawartość saszetki
Na koniec mieszamy i dolewamy wody
I to by było na tyle hey!
Właśnie, wszystko smakowało Boryskowi nie mam zdjęć bo były poruszone ;/

3 komentarze:

  1. Liwciu na pewno wykorzystam ten sposób ;*
    Pozdro od Morusa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze uatrakcyjniam Nutce karmę:) Czasem właśnie dodaję troszkę mokrych karm do suchej, ale czasem też paprykę, marchewkę, mięsko... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz jestem na blogu, będę wchodzić! :D Może zrobię taki post u mnie na blogu :D
    zapraszam:
    merry-dogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń